090427

hej babes ! badade nyss och ska typ torka håret sen ska jag faktiskt sova ;O hah men är så sjukt trött så det inte finns ..!
anyways, dagen har varit galet chill. började med bio, sen, direkt efter på lunchen, drog jag och linny hem till mig och åt pizza & majskolvar. höhö. därefter hade vi gympa & håltimme. hahah på håltimmen drog jag & linny och köpte glass och klubbor.. (a) vi skulle egentligen ha spanska efter, men båda var så trötta och sega, så vi drog till centrum och hämtade min mammas cykel och skippade spanskan (vi har ju meeeensvärk hehe). resten av dagen har vi bara legat hemma och kollat på film och ätit kladdkaka och nudlar. HAHA våran dag har veeeerkligen inte bestått utav att äta .. :$;)
eller  justefan, vi har också roat oss med min lillasyster på studsmattan, har asmånga filmer därifrån. men ni får en så länge ! känn er lite glada nu va :)



haha min lillasyster är fan störd, men jag älskar henne iaf .. :)


Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

filippa är så söööt! :D <3333

2009-04-27 @ 21:24:13
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

filippa är så söööt! :D <3333

2009-04-27 @ 21:24:19
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Skriv inte "läs min blogg", "tävling i min blogg" eller liknande, det räcker med att du kommenterar så går vi in på din blogg och kollar. Annars är det fritt fram, puss! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0