NI VET VILKA.

eftersom en av er inte svarar på mina sms, och den andra vägrar förstå, skriver jag här. Just nu är jag så jävla lack på er, hoppas ni fattar det ? det ni är sura för och hur ni beter er, är så jävla omoget. jag är inte med er i skolan en dag. nej oj, då dissar jag er tydligen hela tiden för L. en dag, och jag är helt typ raderad ur era liv eller vad man säger ;O hört talas om att man kan ha fler vänner? och nej, jag dissar inte er hela tiden. idag, hade jag bestämt med en av er. jag ville vara med er, men hela dagen idag kollade ni typ snett på mig kändes det som, så L sa att hon kunde följa med mig och hämta cykeln istället och va med henne. sen blev vi typ vänner, och jag sa att L skulle följa med, men om du ville så kunde du ju också vara med och vi kunde följa med dig och hämta din cykel. senare såg vi att vi hade träning som började typ 5 eller något, men jag sa att vi fortfarande kunde följa med dig. men nej, DU ville inte. när vi skulle dra och kolla på träningen (L skulle träna först, jag skulle kolla) och L har problem blodkroppar, och om hon är minsta sjuk får hon inte träna, så hon tränade inte heller. och eftersom det var så jävla kallt, och vi ska till göteborg ville vi inte bli sjuka, så vi struntade i att kolla på träningen och drog hem. och för det så håller jag tydligen på och ljuger för er, och nu kan ni tydligen inte lita på mig längre. MOGET hörrni, moget. fyfan, trodde mer om er än så. jag försöker fan ställa upp för er hela tiden. en av er, '' din kille'' lät jag sprida ut falska rykten om mig utan att klaga, för jag ville inte förstöra för er två, för jag tyckte du var värd det liksom. den andra av er dissade jag bland annat några andra för i helgen, för att jag skulle vara med er. coh då är jag inte en gång med er och missuppfattade allt, så får ni flipp ? tack för er vänskap, ni är såååååååååååå äkta asså. fan för er. jag har inte förändrats, vem fan äre som har förändrads mest av oss, jag kan säga, att inte är det jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå lät sprida ut falska rykten om dej ? de va han som missförstått de och han tog tillbaka e, försök fan inte spela oskyldig , men jaja varsågod säg till alla men om du gör de så betyder de ju verkligen att jag inte kan lita på dej

2009-04-27 @ 22:48:08
Postat av: Anonym

haha juste, så var det. haha men hade inte han sagt till andra att han bara ville ha sex med dig ? ;O nej juste, han sa bara så.. ahah

hah har jag skrivit ditt namn eller ? nej juste. jahaaaa okej, men du har ju ändå aldrig litat på mig. haha du slutade ju lita på mig för att jag ''dissade'' någon annan, och jag dissade inte ens. ouff, mogenhet på högsta nivå

2009-04-28 @ 17:57:21

Skriv inte "läs min blogg", "tävling i min blogg" eller liknande, det räcker med att du kommenterar så går vi in på din blogg och kollar. Annars är det fritt fram, puss! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0