Utkast: hej älsklingar ...

hej älsklingar , vet att jag skriver med sne stil men orkar inte ändra. ska förklara lite om ikväll. haha de blev inte flaten ikväll, jag och nebi drog ut och mötte fredrik x2 och markus typ sen ah träffade vi massa. sen skulle vi till julia och alla där var helt sjukt packade, HAHAH RASSE TRODDE JAG VAR EN SAND LÅDA.:) , ah sen kom älskklings carro och annmari och tog hem j som var mest packad (stackare,jag älskar verkligen dig så mycket!). sen satt vi där med madde jonas julia alex och massa andra sen hände liute skumma grejer(usch usch usch). Eeh ah borde nog inte säga det här vem som helst kan läsa. men aah de va lite skum kväll, jjag och madde löste iallafall lite grejer fråm förrut när vi bråkade, gullunge finns alltid där för dig! <3

vet att jag skriver lite konstigt, men jag är bara lite trött, inte full, har faktist inte dryuckit en droppe alkohol! de va faktist några nyktra där och jag och nebhut var några av dom ! men aa snart ska jag och neah med viktor och fredde åka till donken i slussen, paaaaaaaaj <3

men ah de blev lite konsitgt, inte för jag tror att ni orkar läsa men ah.
puss puss / tilda

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jaa :D

2009-04-25 @ 13:57:34
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Skriv inte "läs min blogg", "tävling i min blogg" eller liknande, det räcker med att du kommenterar så går vi in på din blogg och kollar. Annars är det fritt fram, puss! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0