lite biiilder

sitter hos neeeah som vanligt, vi är inne på freddes facebook och gör så alla tror han är psykiskt störd eller nått :) ahha juste vi åkte till donken igår vid två, hahahha och sen på bussen påväg hem somnade jag och nebi på bussen (på fredrik) hahahah :') ahmen nu ska vi väl fixa oss lite och sen dra ut, blir väl treevligt :)

aja här kommer lite biiilder:




haha eehm a den bjuder jag på,osminkad och supersexig


igårkväll


riktigt jävla skum bild ;S


HAHA största fjortisbilden!


maadde igår

aah sen vare lite andra knaasiga bilder :) haha men vi ska dra ut nu,pusspuss! /tilda


Kommentarer

Skriv inte "läs min blogg", "tävling i min blogg" eller liknande, det räcker med att du kommenterar så går vi in på din blogg och kollar. Annars är det fritt fram, puss! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0